Ο Βρετανός άσος της LADA Sport LUKOIL, James Thompson, σημείωσε άλλον ένα τερματισμό στην πρώτη δεκάδα για τη ρωσική ομάδα, χάρη σε μια μαχητική 8η θέση στον πρώτο αγώνα του κινεζικού γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού. Ο Thompson εκκίνησε από την 13η θέση του grid και κατάφερε να ανέβει στην κατάταξη, προσφέροντας στους ενθουσιώδεις ντόπιους θεατές άφθονο θέαμα. Στον δεύτερο αγώνα, ο Thompson αναγκάστηκε να μπλοκάρει τα φρένα του για να αποφύγει μια σύγκρουση που συνέβη ακριβώς μπροστά του, κι αυτό του κόστισε αρκετές θέσεις. Το αποτέλεσμα ήταν να τερματίσει στην 18η θέση.
Ο Ρώσος οδηγός Mikhail Kozlovskiy εκκίνησε και τους δύο αγώνες από την 21η θέση του grid με το άλλο LADA Granta. Πάλεψε κι αυτός σκληρά για να ανέβει θέσεις στον πρώτο αγώνα και τερμάτισε 17ος. Ο δεύτερος αγώνας δεν είχε τόση επιτυχία για τον Kozlovskiy στη δύσκολη πίστα, με τον ανερχόμενο οδηγό να τερματίζει τελικά 20ος.
James Thompson: "Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά να ξεκαθαρίσει μερικά πράγματα στο αυτοκίνητο που μας είχαν καθυστερήσει κατά τη διάρκεια του Q1 χθες. Ως αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς τους, το αυτοκίνητο ήταν πολύ πιο γρήγορο σήμερα. Η άνοδος από τη 13η στην 8η θέση, σε δύσκολες συνθήκες, είναι η απόδειξη για αυτό. Ο μηχανικός μου, Marco Calovolo, πήρε επίσης τη σωστή απόφαση για τη χρήση σλικ και όχι βρόχινων ελαστικών, έτσι είχαμε μια πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου στην πίστα σήμερα. Από την πλευρά μας ωστόσο, είναι κρίμα που ο αγώνας μειώθηκε κατά τρεις γύρους λόγω των καιρικών συνθηκών, διότι αυτοί οι τρεις γύροοι θα μπορούσαν να μας δώσουν την ευκαιρία να πάμε ακόμα καλύτερα. Στο τέλος, ήμασταν μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από την έκτη θέση και δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου από την έβδομη: πραγματικά απίστευτο αν το σκεφτείς! Στον δεύτερο αγώνα αναγκάστηκα να ανοιχτώ εκτός πίστας για να αποφύγω τη σύγκρουση ακριβώς μπροστά μου, δεν υπήρχε τίποτα άλλο που θα μπορούσα να κάνω. Και από εκεί ήταν πραγματικά ένα θέμα το να φέρω το αυτοκίνητο πίσω με ασφάλεια, αφού η πίστα ήταν ακόμα υγρή."
Mikhail Kozlovskiy: "Η απόφασή μας να επιλέξουμε τα ελαστικά βροχής ήταν λάθος, και ήδη μετά από μόλις μερικούς γύρους δεν αισθανόμουν άνετα. Μέχρι το τέλος του αγώνα, το αυτοκίνητο ήταν ακόμη πιο δύσκολο στην οδήγηση, οπότε δεν ήταν μια καλή μέρα για μένα. Ωστόσο τουλάχιστον καταφέρα να ανέβω μερικές θέσεις. Φυσικά ήθελα να προσπεράσω περισσότερα αυτοκίνητα, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να βρω χώρο για να το κάνω, επειδή οι οδηγοί μπροστά μου μετακινούνταν συνεχώς για να βρούν στεγνή γραμμή. Τελικά, δεν νομίζω ότι το λάθος με την επιλογή των ελαστικών αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας, αφού άρχισα πραγματικά να χάνω ρυθμό μόνο όταν ήμασταν σχεδόν στο τέλος. Υπήρχε πολύ νερό σε κάποιες στροφές, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν πολύ δύσκολη η επιτάχυνση κατά την έξοδο. Αλλά αυτό συνέβαινε για όλους. Στον δεύτερο αγώνα, δεν είχαμε τον καλό ρυθμό που θα θέλαμε. Νομίζω ότι δεν πετύχαμε απόλυτα σωστό στήσιμο: η πίστα ήταν ακόμα υγρή και ήταν δύσκολο να γνωρίζουμε ποια ακριβώς είναι η καλύτερη λύση."
Ο Ρώσος οδηγός Mikhail Kozlovskiy εκκίνησε και τους δύο αγώνες από την 21η θέση του grid με το άλλο LADA Granta. Πάλεψε κι αυτός σκληρά για να ανέβει θέσεις στον πρώτο αγώνα και τερμάτισε 17ος. Ο δεύτερος αγώνας δεν είχε τόση επιτυχία για τον Kozlovskiy στη δύσκολη πίστα, με τον ανερχόμενο οδηγό να τερματίζει τελικά 20ος.
James Thompson: "Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά να ξεκαθαρίσει μερικά πράγματα στο αυτοκίνητο που μας είχαν καθυστερήσει κατά τη διάρκεια του Q1 χθες. Ως αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς τους, το αυτοκίνητο ήταν πολύ πιο γρήγορο σήμερα. Η άνοδος από τη 13η στην 8η θέση, σε δύσκολες συνθήκες, είναι η απόδειξη για αυτό. Ο μηχανικός μου, Marco Calovolo, πήρε επίσης τη σωστή απόφαση για τη χρήση σλικ και όχι βρόχινων ελαστικών, έτσι είχαμε μια πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου στην πίστα σήμερα. Από την πλευρά μας ωστόσο, είναι κρίμα που ο αγώνας μειώθηκε κατά τρεις γύρους λόγω των καιρικών συνθηκών, διότι αυτοί οι τρεις γύροοι θα μπορούσαν να μας δώσουν την ευκαιρία να πάμε ακόμα καλύτερα. Στο τέλος, ήμασταν μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από την έκτη θέση και δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου από την έβδομη: πραγματικά απίστευτο αν το σκεφτείς! Στον δεύτερο αγώνα αναγκάστηκα να ανοιχτώ εκτός πίστας για να αποφύγω τη σύγκρουση ακριβώς μπροστά μου, δεν υπήρχε τίποτα άλλο που θα μπορούσα να κάνω. Και από εκεί ήταν πραγματικά ένα θέμα το να φέρω το αυτοκίνητο πίσω με ασφάλεια, αφού η πίστα ήταν ακόμα υγρή."
Mikhail Kozlovskiy: "Η απόφασή μας να επιλέξουμε τα ελαστικά βροχής ήταν λάθος, και ήδη μετά από μόλις μερικούς γύρους δεν αισθανόμουν άνετα. Μέχρι το τέλος του αγώνα, το αυτοκίνητο ήταν ακόμη πιο δύσκολο στην οδήγηση, οπότε δεν ήταν μια καλή μέρα για μένα. Ωστόσο τουλάχιστον καταφέρα να ανέβω μερικές θέσεις. Φυσικά ήθελα να προσπεράσω περισσότερα αυτοκίνητα, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να βρω χώρο για να το κάνω, επειδή οι οδηγοί μπροστά μου μετακινούνταν συνεχώς για να βρούν στεγνή γραμμή. Τελικά, δεν νομίζω ότι το λάθος με την επιλογή των ελαστικών αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας, αφού άρχισα πραγματικά να χάνω ρυθμό μόνο όταν ήμασταν σχεδόν στο τέλος. Υπήρχε πολύ νερό σε κάποιες στροφές, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν πολύ δύσκολη η επιτάχυνση κατά την έξοδο. Αλλά αυτό συνέβαινε για όλους. Στον δεύτερο αγώνα, δεν είχαμε τον καλό ρυθμό που θα θέλαμε. Νομίζω ότι δεν πετύχαμε απόλυτα σωστό στήσιμο: η πίστα ήταν ακόμα υγρή και ήταν δύσκολο να γνωρίζουμε ποια ακριβώς είναι η καλύτερη λύση."