25.10.14

Οι οδηγοί της LADA Sport στη θρυλική πίστα της Suzuka

Η ομάδα της LADA Sport είναι έτοιμη για ακόμα ένα Σαββατοκύριακο - πρόκληση, καθώς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA (WTCC) πηγαίνει στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, την Ιαπωνία, για τον προτελευταίο φετινό γύρο στο θρυλικό και υποβλητικό Suzuka International Circuit (25-26 Οκτωβρίου).

Ο Ρώσος κατασκευαστής ξεπέρασε γενναία το ταραχώδες ξεκίνημα της σεζόν καταφέρνοντας να ανέβει στο βάθρο στον Αγώνα της Αργεντινής και στη συνέχεια να κερδίσει το δεύτερο σκέλος στον Αγώνα του Πεκίνου νωρίτερα αυτόν τον μήνα.


Η πίστα της Suzuka βρίσκεται 50 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Ναγκόγια και αποτελεί μια από τις πιο αγαπημένες τόσο μεταξύ των οδηγών όσο και των φιλάθλων καθώς εκεί έχουν λάβει χώρα πολλά ιστορικά γεγονότα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ύστερα από τρία χρόνια αγώνων στη σύντομη – μόλις 2,2 χιλιομέτρων – διαμόρφωση του σιρκουί, η οποία προέβλεπε πολύ λίγες ευκαιρίες για προσπέραση, για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο θα χρησιμοποιηθεί ολόκληρη η διαδρομή των 5,8 χιλιομέτρων του Suzuka International Circuit, η ίδια που χρησιμοποιείται και στο Grand Prix της Formula 1.

Και οι τρεις οδηγοί της LADA Sport – ο Rob Huff, ο James Thompson και ο Mikhail Kozlovskiy – είναι ενθουσιασμένοι με την προοπτική να αγωνιστούν στην πλήρη διαδρομή της πίστας της Suzuka και στοχεύουν στον τερματισμό στους βαθμούς σε μια πίστα ωστόσο όπου οι μεγάλες ευθείες και οι μεγάλες παρατεταμένες στροφές δίνουν έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση.

Rob Huff: "Ανυπομονώ να τρέξω στο Suzuka International Circuit, καθώς είναι μια ιστορική πίστα με πολλές θρυλικές στροφές, συμπεριλαμβανομένων των δύο στροφών Degner, της Spoon Curve και της flat-out 130R! Είναι πραγματικά ένας μαγικός τόπος και η παράσταση θα είναι πολύ καλύτερη στην πλήρη διάταξη του Grand Prix, αν και δεν περιμένω να λειτουργήσει προς όφελος της ομάδας μου LADA Sport, αφού οι μεγάλες ευθείες και οι παρατεταμένες καμπές σχετίζονται με την αεροδυναμική και την τελική ταχυτητα. Οι κατατακτήριες δεν θα είναι τόσο σημαντικές όσο ήταν κάποτε στη Suzuka. Όντας τόσο μικρή, σφιχτή και με στροφές, η παλιά διάταξη απαιτούσε καλή τοποθέτηση στην εκκίνηση. Τρία δέκατα του δευτερολέπτου είναι η διαφορά μεταξύ της 5ης και της 15ςη θέση στο grid και, καθώς η προσπέραση είναι σχεδόν αδύνατη, έπρεπε λίγο πολύ να διαγράψεις το Σαββατοκύριακο σου αν δεν τα έχεις πάει καλά στα προκριματικά. Ελπίζω σε καλύτερη τύχη απ’ ό,τι στη Σαγκάη ώστε να μπω στην πρώτη δεκάδα, με τις βλέψεις στην ανεστραμμένη εκκίνηση του δεύτερου σκέλους. Έχουμε ήδη δει τι μπορούμε να επιτύχουμε και θέλω να γευτώ μεγαλύτερες επιτυχίες."


James Thompson: "Νομίζω ότι ο πρώτος και ο δεύτερος τομέας της διαδρομής μπορούν να είναι καλοί για μας χάρις στο γεγονός ότι έχουν αρκετές στροφές με μέσης ταχύτητας αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά νομίζω ότι το τελευταίο κομμάτι θα είναι πολύ δύσκολο όπως στη Σαγκάη, δεδομένου ότι είναι πολύ μεγαλύτερης ταχύτητας. Εκεί θα έχουμε λίγες ευκαιρίες για προσπεράσεις, έτσι θα είναι ένας διασκεδαστικός αγώνας και μάλλον δύσκολος για τα ελαστικά. Σίγουρα, η διαδρομή είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από ό,τι πέρυσι, νομίζω ότι είναι πολύ πιο απαιτητική και ανυπομονώ για την πρόκληση! Περιμένω πραγματικά εντυπωσιακούς, γεμάτους δράση αγώνες στη Suzuka!"

Mikhail Kozlovskiy: "Η Suzuka είναι μια θρυλική πίστα. Πραγματικά ανυπομονώ να αγωνιστώ στην πλήρη διάταξή της. Ο πρώτος τομέας είναι πολύ τεχνικός, ο δεύτερος και ο τρίτος είναι αρκετά γρήγοροι και η διαδρομή προσφέρει μια ποικιλία από στροφές, συμπεριλαμβανομένης της διάσημης 130R, οπότε θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα η οδήγηση εδώ. Η σύντομη διαδρομή των 2,2 χιλιομέτρων δεν ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα και παρείχε λίγες ευκαιρίες προσπέρασης."