1.11.13

Η LADA Sport LUKOIL έτοιμη για την πρόκληση της Κίνας

Οι οδηγοί της LADA Sport LUKOIL, James Thompson και Mikhail Kozlovskiy, ετοιμάζονται να συμμετάσχουν στον εντέκατο γύρο του WTCC, αυτό το σαββατοκύριακο στη Σαγκάη.

Το αυτοκινητοδρόμιο Shanghai International Circuit, έδρα του κινεζικού Grand-Prix της Formula 1, είναι ένα από τα ταχύτερα σιρκουί στο ημερολόγιο του WTCC. Η μεγαλύτερη ευθεία είναι μήκους 1170 μέτρων, και έτσι, η τελική ταχύτητα είναι κρίσιμης σημασίας στη μάχη για τις πρώτες θέσεις. Η διάταξη της πίστας περιλαμβάνει επίσης στροφές μεσαίας ταχύτητας - που απαιτούν υψηλή κάθετη δύναμη και σταθερότητα από το αυτοκινήτο. Επιπλέον, ο συνδυασμός των δύο τυφλών στροφών στην αρχή, θα είναι μια πραγματική δοκιμασία για τους οδηγούς όσον αφορά την ακρίβεια στην οδήγηση. Ολόκληρη η διαδρομή έχει μήκος 5,4 χιλιόμετρα, αλλά για το WTCC θα χρησιμοποιηθεί μια διάταξη των 4,6 χιλιομέτρων.


Η πίστα της Σαγκάης θα φιλοξενήσει αγώνες του WTCC για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Τριανταένα αυτοκίνητα θα εμφανιστούν στο grid – εκτός από τις LADA, Honda, Seat, Chevrolet και BMW θα συμμετέχει και η Volvo. Όπως είπαν οι εκπρόσωποι της Volvo, σκοπός τους είναι να εκτιμήσουν τις πιθανότητες εμπλοκής της σουηδικής μάρκας στο WTCC.

Ο εντέκατος γύρος του WTCC θα έχει επίσης εκτενή τηλεοπτική κάλυψη στην Κίνα αφού οκτώ εθνικά κανάλια θα μεταδίδουν το γεγονός. Όπως δήλωσε κι ο επικεφαλής του θεσμού, Marcello Lotti, στην συνέντευξη τύπου, η κινεζική διοργάνωση είναι μία από τις σημαντικότερες του Πρωταθλήματος, επειδή ανοίγει ένα παράθυρο στους κατασκευαστές και στους συνεργάτες σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο.

Την Παρασκευή οι οδηγοί της LADA Sport LUKOIL είχαν τη δυνατότητα να πάρουν μια γεύση από τη διαδρομή.

James Thompson: "Είναι η πρώτη μου φορά εδώ. Επίσης, για όλη την ομάδα θα είναι ο αγώνας ντεμπούτο στην Κίνα. Βασικά από ό, τι έχω δει και έχω διαβάσει, περίμενα το σιρκουί να είναι πιο γρήγορο. Ωστόσο δεν είναι τόσο αφού στις στροφές χρησιμοποιείς μόνο τη δεύτερη και τρίτη ταχύτητα. Ωστόσο, η τελική ταχύτητα στην ευθεία είναι πολύ υψηλή. Επίσης η διαδρομή είναι δύσκολη για τα ελαστικά. Είμαι ικανοποιημένος με την 5η θέση στις δοκιμές. Εφαρμόσαμε στην μπροστινή ανάρτηση ορισμένες λύσεις που δοκιμάσαμε στο Magny-Cours, οι οποίες δίνουν διαφορετική αίσθηση και βοηθούν στη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης."

Mikhail Kozlovskiy: "Οι πρώτες δύο στροφές είναι πολύ ενδιαφέρουσες και προκλητικές. Η έξοδος από τη στροφή πριν τη μεγάλη πίσω ευθεία είναι επίσης πολύ σημαντική. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η πίστα ήταν ολισθηρή και σχεδόν όλοι οι οδηγοί ταλαιπωρήθηκαν με αυτό. Από την άποψη της τελικής ταχύτητας η πίστα της Σαγκάης μοιάζει με τη Monza, όπου μπορείς να φτάσεις τα 250-260 χλμ/ώρα."