Οι προσπάθειες της LADA SPORT ROSNEFT να μετατρέψει τα αποτελέσματα από τις απογοητευτικές κατατακτήριες δοκιμές για τον Αγώνα της Γερμανίας στο Nurburgring (14-16 Μαΐου), σε καλή απόδοση αλλά και βαθμούς για τις Vesta TC1 ήταν η απόδειξη για την ποιότητα της Ρωσικής ομάδας καθώς και για την προσήλωση στο στόχο της.
Οι Ρώσοι μηχανικοί της LADA SPORT ROSNEFT εργάστηκαν όλη τη νύχτα, άυπνοι, για να ετοιμάσουν τα δύο μοντέλα Vesta TC1 για τους οδηγούς τους Rob Huff και Jaap Van Lagen μετά τα ζητήματα που προέκυψαν στις κατατακτήριες.
Όλα έτοιμα για το πρώτο σκέλος με τον Huff να ξεκινάει από τη 13η και τον Van Lagen από την τελευταία θέση του grid αφού ο Ολλανδός δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο στα προκριματικά. Με την εκκίνηση ο Huff ανέβηκε μια σειρά από θέσεις, με τον Van Lagen να ακολουθεί πιο πίσω. Ωστόσο η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Βρετανού, καθώς μια επαφή με το Chevrolet του Valente τραυμάτισε το σύστημα διεύθυνσής του, αναγκάζοντάς τον σε εγκατάλειψη. Ο Van Lagen από την άλλη πλευρά με μια σειρά από κινήσεις βρέθηκε μπροστά από πολλούς αντιπάλους του τερματίζοντας τελικά εντέκατος, επιβεβαιώνοντας όμως ότι η Vesta είναι ικανή για την πρόκληση του "Ring".
Έχοντας τα αυτοκίνητά τους ξανά σε πλήρη επίπεδα απόδοσης για το δεύτερο σκέλος, οι δύο οδηγοί της LADA SPORT ROSNEFT ήταν πρόθυμοι να εντυπωσιάσουν. Ο αγώνας εξελίχθηκε συναρπαστικός και είδε τους Huff και Van Lagen να κινούνται με χρόνους ισάξιους των κορυφαίων, με πολλές μάχες και προσπεράσεις. Μετά από τους τρεις γύρους μήκους 25km ο καθένας, οι Huff και Van Lagen διέσχισαν την γραμμή τερματισμού έβδομος και ένατος αντίστοιχα, κερδίζοντας βαθμούς για τη LADA SPORT ROSNEFT στην πιο δύσκολη πίστα στον κόσμο. Ο Huff σημείωσε επίσης τον ταχύτερο χρόνο γύρου (8:44.059).
Victor Shapovalov: "Ήταν μια πολύ μεγάλη προσπάθεια, ωστόσο η ομάδα δούλεψε σκληρά για να φέρει τα αυτοκίνητα στη γραμμή εκκίνησης και αποφασίσαμε ότι θα αγωνιστούμε. Τελικά τα πράγματα πήγαν καλύτερα από ό,τι θα μπορούσαμε να ελπίζουμε. Μάθαμε κάποια νέα πράγματα που μπορούμε τώρα να αντιμετωπίσουμε και να έρθουμε στον Γύρο της Μόσχας δυνατοί."
Rob Huff: "Το αυτοκίνητο ήταν υπέροχο να το οδηγείς και μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ με αυτοπεποίθηση. Είχα μεγάλες μάχες με τον Coronel, τον Loeb και άλλους παρολαυτά φύλαξα το αυτοκίνητο ώστε να τερματίσω με ένα καλό αποτέλεσμα."
Jaap Van Lagen: "Είναι υπέροχο να επιστρέφω στη LADA Sport. Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό στους αγώνες, πραγματικά οδηγήσιμο και είναι σπουδαίο να σημειώνω βαθμούς με την επιστροφή μου στο WTCC."
Η ομάδα θα ταξιδέψει στην πατρίδα της τη Ρωσία για τον εντός έδρας Αγώνα του WTCC και ανυπομονεί να καλωσορίσει τους επισκέπτες και τους οπαδούς της LADA και της Rosneft στο Αυτοκινητοδρόμιο της Μόσχας "Moscow Raceway" στις 6-7 Ιουνίου 2015.
Οι Ρώσοι μηχανικοί της LADA SPORT ROSNEFT εργάστηκαν όλη τη νύχτα, άυπνοι, για να ετοιμάσουν τα δύο μοντέλα Vesta TC1 για τους οδηγούς τους Rob Huff και Jaap Van Lagen μετά τα ζητήματα που προέκυψαν στις κατατακτήριες.
Όλα έτοιμα για το πρώτο σκέλος με τον Huff να ξεκινάει από τη 13η και τον Van Lagen από την τελευταία θέση του grid αφού ο Ολλανδός δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο στα προκριματικά. Με την εκκίνηση ο Huff ανέβηκε μια σειρά από θέσεις, με τον Van Lagen να ακολουθεί πιο πίσω. Ωστόσο η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Βρετανού, καθώς μια επαφή με το Chevrolet του Valente τραυμάτισε το σύστημα διεύθυνσής του, αναγκάζοντάς τον σε εγκατάλειψη. Ο Van Lagen από την άλλη πλευρά με μια σειρά από κινήσεις βρέθηκε μπροστά από πολλούς αντιπάλους του τερματίζοντας τελικά εντέκατος, επιβεβαιώνοντας όμως ότι η Vesta είναι ικανή για την πρόκληση του "Ring".
Έχοντας τα αυτοκίνητά τους ξανά σε πλήρη επίπεδα απόδοσης για το δεύτερο σκέλος, οι δύο οδηγοί της LADA SPORT ROSNEFT ήταν πρόθυμοι να εντυπωσιάσουν. Ο αγώνας εξελίχθηκε συναρπαστικός και είδε τους Huff και Van Lagen να κινούνται με χρόνους ισάξιους των κορυφαίων, με πολλές μάχες και προσπεράσεις. Μετά από τους τρεις γύρους μήκους 25km ο καθένας, οι Huff και Van Lagen διέσχισαν την γραμμή τερματισμού έβδομος και ένατος αντίστοιχα, κερδίζοντας βαθμούς για τη LADA SPORT ROSNEFT στην πιο δύσκολη πίστα στον κόσμο. Ο Huff σημείωσε επίσης τον ταχύτερο χρόνο γύρου (8:44.059).
Victor Shapovalov: "Ήταν μια πολύ μεγάλη προσπάθεια, ωστόσο η ομάδα δούλεψε σκληρά για να φέρει τα αυτοκίνητα στη γραμμή εκκίνησης και αποφασίσαμε ότι θα αγωνιστούμε. Τελικά τα πράγματα πήγαν καλύτερα από ό,τι θα μπορούσαμε να ελπίζουμε. Μάθαμε κάποια νέα πράγματα που μπορούμε τώρα να αντιμετωπίσουμε και να έρθουμε στον Γύρο της Μόσχας δυνατοί."
Rob Huff: "Το αυτοκίνητο ήταν υπέροχο να το οδηγείς και μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ με αυτοπεποίθηση. Είχα μεγάλες μάχες με τον Coronel, τον Loeb και άλλους παρολαυτά φύλαξα το αυτοκίνητο ώστε να τερματίσω με ένα καλό αποτέλεσμα."
Jaap Van Lagen: "Είναι υπέροχο να επιστρέφω στη LADA Sport. Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό στους αγώνες, πραγματικά οδηγήσιμο και είναι σπουδαίο να σημειώνω βαθμούς με την επιστροφή μου στο WTCC."
Η ομάδα θα ταξιδέψει στην πατρίδα της τη Ρωσία για τον εντός έδρας Αγώνα του WTCC και ανυπομονεί να καλωσορίσει τους επισκέπτες και τους οπαδούς της LADA και της Rosneft στο Αυτοκινητοδρόμιο της Μόσχας "Moscow Raceway" στις 6-7 Ιουνίου 2015.