Ο Βρετανός οδηγός της LADA SPORT ROSNEFT Rob Huff πήρε μια αξιοπρεπή 4η θέση στο πρώτο σκέλος του Αγώνα της Σλοβακίας στο αυτοκινητοδρόμιο Slovakia Ring κοντά στην Μπρατισλάβα, ένα αποτέλεσμα το οποίο συνοδεύτηκε στη συνέχεια από μια εξίσου αξιοπρεπή 6η θέση στο δεύτερο σκέλος για τον Ολλανδό οδηγό της ομάδας Jaap van Lagen.
Στον πρώτο αγώνα, μετά από μια καλή εκκίνηση όπου ο Huff πάλεψε με τους Tarquini και Valente, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2012 κατάφερε να διατηρήσει την τέταρτη θέση φτάνοντας ως τη γραμμή του τερματισμού. Δεν μπόρεσε να αμφισβητήσει την κυριαρχία των Citroen μπροστά, ωστόσο ήταν σε θέση να χτίσει και να διατηρήσει μια μικρή αλλά επαρκή διαφορά από το Chevrolet του Valente. Πίσω από τον Huff, το Ολλανδικό δίδυμο των Van Lagen και Catsburg δεν είχαν τον ίδιο απροβλημάτιστο αγώνα με τον Van Lagen να αντιμετωπίζει ελαφρές ζημιές από την εκκίνηση ύστερα από μια επαφή με τον Tom Chilton, και τον Catsburg να μην μπορεί να επωφεληθεί από το εξαιρετικό αποτέλεσμα της 5ης θέσης στις κατατακτήριες. Και οι δύο εγκατέλειψαν στα μέσα του αγώνα με τεχνικά προβλήματα.
Το δεύτερο σκέλος είδε τον Van Lagen να εκκινεί από την pole position. Για δεύτερη φορά αυτή τη σεζόν η Vesta TC1 εκκινεί από την πρώτη γραμμή κάτι που αποτελεί μια μεγάλη διαφήμιση για το νέο μοντέλο LADA Vesta, του οποίου η έναρξη της παραγωγής είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.
Ο Ολλανδός εκκίνησε καλά, ωστόσο γύρω του οι άλλοι ήταν πιο γρήγοροι ενώ πιο πίσω δημιουργήθηκε σύγχυση λόγω του σταματημένου Citroen του Κινέζου Ma το οποίο καθυστέρησε τους Catsburg και Huff και επέτρεψε στα Citroen των Muller, Lopez και Loeb να πλησιάσουν και να περάσουν τον Van Lagen.
Η εικόνα των τριών Vesta με τους Van Lagen, Huff και Catsburg στη σειρά και μέσα στην πρώτη δεκάδα ενός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος δυστυχώς δεν κράτησε παρά μόνο λίγους γύρους έως ότου μια προειδοποιητική λυχνία έστειλε τον Catsburg στα pits για προληπτικούς λόγους. Εξάλλου και ο Huff αναγκάστηκε να τον ακολουθήσει ύστερα από μια ζημιά στο σύστημα ψύξης η οποία προήλθε από κάποιο αντικείμενο στην πίστα.
Σε αντίθεση με τους teammates του, ο Van Lagen οδήγησε απροβλημάτιστα φέρνοντας το αυτοκίνητο της LADA SPORT ROSNEFT στον τερματισμό στην έκτη θέση, το καλύτερό του αποτέλεσμα στο WTCC μέχρι σήμερα.
Jaap van Lagen: "Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό σήμερα και μου έδωσε την εμπιστοσύνη να πιέσω. Μας έλειπε λίγο η τελική ταχύτητα και πρέπει να δουλέψουμε στις εκκινήσεις, αλλά είμαστε σε καλή θέση."
Victor Shapovalov: "Είμαστε στη μέση της σεζόν, έχουμε κάνει ένα νέο ξεκίνημα σημειώνοντας βάθρο με τη Vesta και ήδη έχουμε δείξει αυξημένα επίπεδα απόδοσης και πάλι εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο με ένα γρήγορο και σταθερό αυτοκίνητο. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Μπορούμε να κάνουμε το επόμενο βήμα προς την κορυφή του βάθρου μέχρι το τέλος της σεζόν."
Rob Huff: "Πριν από λίγες εβδομάδες θα χτυπούσαμε ο ένας τον άλλο στην πλάτη με έναν τερματισμό στην τέταρτη θέση και τώρα το περιμένουμε θέλοντας περισσότερα. Είμαι σίγουρος ότι θα πάμε καλύτερα στους επόμενους αγώνες όσο η ομάδα και το αυτοκίνητο συνεχίζουν να εξελίσσονται."
Η ομάδα LADA SPORT ROSNEFT μεταφέρεται τώρα στη νότια Γαλλία και στο Circuit Paul Ricard στο Le Castellet όπου στις 26-28 του Ιουνίου διεξάγεται ο επόμενος Γύρος του Πρωταθλήματος.
Στον πρώτο αγώνα, μετά από μια καλή εκκίνηση όπου ο Huff πάλεψε με τους Tarquini και Valente, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2012 κατάφερε να διατηρήσει την τέταρτη θέση φτάνοντας ως τη γραμμή του τερματισμού. Δεν μπόρεσε να αμφισβητήσει την κυριαρχία των Citroen μπροστά, ωστόσο ήταν σε θέση να χτίσει και να διατηρήσει μια μικρή αλλά επαρκή διαφορά από το Chevrolet του Valente. Πίσω από τον Huff, το Ολλανδικό δίδυμο των Van Lagen και Catsburg δεν είχαν τον ίδιο απροβλημάτιστο αγώνα με τον Van Lagen να αντιμετωπίζει ελαφρές ζημιές από την εκκίνηση ύστερα από μια επαφή με τον Tom Chilton, και τον Catsburg να μην μπορεί να επωφεληθεί από το εξαιρετικό αποτέλεσμα της 5ης θέσης στις κατατακτήριες. Και οι δύο εγκατέλειψαν στα μέσα του αγώνα με τεχνικά προβλήματα.
Το δεύτερο σκέλος είδε τον Van Lagen να εκκινεί από την pole position. Για δεύτερη φορά αυτή τη σεζόν η Vesta TC1 εκκινεί από την πρώτη γραμμή κάτι που αποτελεί μια μεγάλη διαφήμιση για το νέο μοντέλο LADA Vesta, του οποίου η έναρξη της παραγωγής είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.
Ο Ολλανδός εκκίνησε καλά, ωστόσο γύρω του οι άλλοι ήταν πιο γρήγοροι ενώ πιο πίσω δημιουργήθηκε σύγχυση λόγω του σταματημένου Citroen του Κινέζου Ma το οποίο καθυστέρησε τους Catsburg και Huff και επέτρεψε στα Citroen των Muller, Lopez και Loeb να πλησιάσουν και να περάσουν τον Van Lagen.
Η εικόνα των τριών Vesta με τους Van Lagen, Huff και Catsburg στη σειρά και μέσα στην πρώτη δεκάδα ενός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος δυστυχώς δεν κράτησε παρά μόνο λίγους γύρους έως ότου μια προειδοποιητική λυχνία έστειλε τον Catsburg στα pits για προληπτικούς λόγους. Εξάλλου και ο Huff αναγκάστηκε να τον ακολουθήσει ύστερα από μια ζημιά στο σύστημα ψύξης η οποία προήλθε από κάποιο αντικείμενο στην πίστα.
Σε αντίθεση με τους teammates του, ο Van Lagen οδήγησε απροβλημάτιστα φέρνοντας το αυτοκίνητο της LADA SPORT ROSNEFT στον τερματισμό στην έκτη θέση, το καλύτερό του αποτέλεσμα στο WTCC μέχρι σήμερα.
Jaap van Lagen: "Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό σήμερα και μου έδωσε την εμπιστοσύνη να πιέσω. Μας έλειπε λίγο η τελική ταχύτητα και πρέπει να δουλέψουμε στις εκκινήσεις, αλλά είμαστε σε καλή θέση."
Victor Shapovalov: "Είμαστε στη μέση της σεζόν, έχουμε κάνει ένα νέο ξεκίνημα σημειώνοντας βάθρο με τη Vesta και ήδη έχουμε δείξει αυξημένα επίπεδα απόδοσης και πάλι εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο με ένα γρήγορο και σταθερό αυτοκίνητο. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Μπορούμε να κάνουμε το επόμενο βήμα προς την κορυφή του βάθρου μέχρι το τέλος της σεζόν."
Rob Huff: "Πριν από λίγες εβδομάδες θα χτυπούσαμε ο ένας τον άλλο στην πλάτη με έναν τερματισμό στην τέταρτη θέση και τώρα το περιμένουμε θέλοντας περισσότερα. Είμαι σίγουρος ότι θα πάμε καλύτερα στους επόμενους αγώνες όσο η ομάδα και το αυτοκίνητο συνεχίζουν να εξελίσσονται."
Η ομάδα LADA SPORT ROSNEFT μεταφέρεται τώρα στη νότια Γαλλία και στο Circuit Paul Ricard στο Le Castellet όπου στις 26-28 του Ιουνίου διεξάγεται ο επόμενος Γύρος του Πρωταθλήματος.